dinsdag 10 september 2013

Op bestelling: tas voor laptop

Na het publiceren van een foto van mijn nieuwe tas, kwam er de vraag of ik ze ook op bestelling maak. Tja dat is vragen naar de bekende weg.
Door dat de opdrachtgever een bijzondere maat verwachtte ben ik lang bezig geweest met het rekenen en patroon tekenen.  En aansluitend was de stof uitverkocht.
Toen de tas klaar was, had ik stof en ideeën over... Dus een etuitje erbij en een tasje voor zijn dochter.
De tassen hebben een verzonken rits, twee voorvakken.  De etui en de grote tas hebben de zelfde voering.
Voor het handtasje gebruikte ik iets van een 25 cm rits in de zelfde kleur als lijn op de kant en klare schouderband en de voering. 
Voor de grootste tas gebruikte ik een rits van 50 cm. en ik voerde de tas met een laagje fleece. Zo is de inhoud iets meer beschermd. De schouder band is ivm het gewicht ook breder en in lengte verstelbaar door de gespen. 

Dus, als je een uniek maatwerk wil....
Roept u maar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten