zondag 13 januari 2013

warmtezakje

Ergens op een blog heb ik op een moment dit idee opgedaan, maar ik weet absoluut niet meer waar. Als ik je idee gestolen heb, meld het me, dan voeg ik hier de bron nog toe!

Het is het idee net als een kersenpittenzak die je warm kan maken in de magnetron. In mijn hoofd zit, dat het origineel een flanellen binnenzak heeft, maar ik heb zakjes van katoenen badstof gemaakt. Daaromheen een leuk katoentje, wat door mijn dochter is uitgekozen. In het badstoffen zakje heb ik een kopje rijst gedaan.

Vervolgens de lagen badstof-katoen, nog op een paar plaatsen doorgestikt, zodat ze netjes op de plaats blijven.

Eén minuut op 600 watt in de Magnetron en ze is heerlijk warm voor een half uurtje ofzo. Mijn dochter had de hare meteen mee naar bed om haar koude voetjes op te leggen en zoals ze zelf zegt :"Tegen de groeipijn"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten