vrijdag 27 juli 2012

een pakje van Noofs

Na een heerlijk rondje Amsterdam (Blauwbrug-kerkstraat- Cuyp-Weteringsschans-Dapper) waarin ik mij enorm heb moeten inhouden met impuls aankopen (ik ga snel nog eens ;) ) werd ik thuis verrast met een pakje van Noofs! Ik las de laatste tijd vaak op haar blog http://n-oofs.blogspot.nl


Ik heb mee gedaan met de give away actie, waarmee een jaar lang elke dag een blog, werd afgesloten.

Hierbij de inhoud!
Sleutelhanger, 2 poppenmutsjes, en cd zakjes met decoratie en een lieve kaart.
En dat alles in een vrolijk regenboog versierde envelop!

Dank je wel!!

De grootste verrassing kwam, toen ik een mutsje wilde op proberen bij de pop... en zat nog een gevouwen bootje en een paar labeltjes in... dus nog een foto waard!

De afspraak is dat ik met de inhoud van de envelop
of zelf erg blij wordt, of anderen blij maak.
Dus zo:
De sleutelhanger ga ik zeker zelf gebruiken! Helemaal mijn kleur!
De mutsjes worden voor de pop van mijn dochter, of de pop van mijn oudste nichtje Dewi. De poppenmoeders uit ons gezelschap.
De cd-envelopjes komen goed van pas, bij het opruimen van mijn bureau (na deze blog: http://doelenvaneva.blogspot.nl/) kwam ik veel losse cd's tegen... )
De kaart gaat op mijn whiteboard en de labeltjes, die laat ik even liggen, voor aan een mooi (zelfgemaakt) cadeautje!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten