donderdag 12 juli 2012

Jurken voor midden Juli!

Op advies van mijn huisarts moest ik vooral dingen gaan doen die ik leuk vind. Tja, dan vind ik mezelf ineens tussen de lappen en patronen. Ik kan natuurlijk niet enkel 1 jurkje maken, maar maak er gelijk 3, als variatie op een patroon. Toch viel het me enorm tegen. Ik had niet het tempo wat ik eigenlijk van mijzelf ken en ik twijfelde over allerlei stappen. Maar het is wel naar wens geworden...

Jurk 1: aquablauw met zeemeerminnen voor de beste vriendin van mijn Dochter
Jurk 2: een nieuwe prinsessenjurk, om te verkleden op haar prinsessenfeestje. En als kers op de taart
Jurk 3: de verjaardagsjurk voor de 5e verjaardag van Riejanne.
Die mag ze morgen met uitdelen op school al even aan...


Maar nu zijn de machines even terug onder mijn bureau opgeborgen, want ik heb het druk genoeg met andere moet zaken, zoals feestjes, gesprekken en afscheid nemen. De lockmachine heb ik wel eerst een behandeling met de stofzuiger mogen geven, want van alle pluizen in het machine huis kon een stel mussen een jaar lang nestjes bouwen.

En straks... als de vakantie echt begint, dan ga ik eens bedenken wat ik voor mijzelf wil maken.. materiaal genoeg, maar nog geen inspiratie en concentratie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten