woensdag 25 juli 2012

granny vestje

Nu het weer ineens zoveel mooier is en de kinderen vakantie hebben, ben ik ineens veel meer buiten te vinden. Ik haak wel een beetje, en leuk ook, maar bij een strandje of een zwembadje heb ik ook mijn ogen goed op mijn kinderen.

Riejanne is op haar verjaardag goed verwent en een paar dagen na haar verjaardag werd ze ook nog eens verrast met een nieuwe pop. De buurvrouw heeft ze ooit eens gekocht (in de hoop ze door te geven aan kleinkinderen) van die mooie blonde poppen op een stoeltje. Maar nu ze geen kleinkinderen krijgt krijgt Riejanne ze, want zij speelt met poppen!
Zo'n pop heeft jaren in de kast gestaan, voor de sier, dus die hebben we eerst gewassen en de kleertjes moeten wat aangepast. Maar het leukste vind ik toch wel: iets nieuws voor de nieuwe pop maken. Bij deze een vestje, van Granny's.


Ik moet er nog een sluiting op maken en dan is deze helemaal top! Jammer dat het zulk warm weer is, of maakt dat voor Sarah, zoals de pop nu heet, niet uit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten