zondag 29 april 2012

een grote verrassing


Op zaterdag, helemaal einde van de dag stopt de pakketdienst voor de deur, meestal moet deze dan bij de buren zijn, hier in de buurt is online bestellen erg populair. Maar hij loopt voor ons keukenraam langs en belt aan. Manlief doet de deur open, onverwachte pakketten zijn meestal voor RV-Estate. 

De verrassing was nog groter, toen er 3 namen op het etiket stonden! Eva, Robin en Riejanne! 



In alle hectiek van een partijtjes dag, hebben we moeten besluiten onze nieuwsgierigheid te bedwingen en te wachten op een rustiger moment. Zoiets wil ik alleen doen met aandacht. 
Vanmorgen, iedereen was wakker, de koffie was klaar, en in alle rust en met geduld zijn we met uitpakken begonnen. 


Als eerste kwam er een vest te voorschijn... Riejanne trok het meteen aan. En daarna kwam er kleding voor Robin boven... Robin was helemaal verbaast! Helemaal toen er nog meer kleding voor hem in bleek te zitten, en nog nieuwe kleding ook. Hij riep uit: "Mama, dit ruikt naar de winkel!" 

En toen, verstopt tussen kleding, kwamen daar 3 bollen tevoorschijn... voor mijn ecosprei! Komende winter zal ik er warm bij komen te liggen! 


Er leek geen einde aan te komen, zoveel mooie en leuke spulletjes! Kleding moest meteen aan, armbandjes moetsten om en het snoep... toch maar eerst even een boterhammetje. 


Ik weet niet wie er blijer is, de kinderen of ik! 


Ik kon geen afzender vinden op het pakket, maar ik heb het vermoeden dat het een samenzwering is van een groep Digidinnen met een warm hart! Mijn hart is er warm van in deze moeilijke tijd. 
Als ik me vergis, dan hoor ik het graag van de gulle gever die voor mij de zon even laat schijnen! 

Een ding weet ik wel... ik moet nodig verder haken! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten